Followers

16 Feb 2013

Form 5 ? senior ? haha


Haaa . tuh dia tuh diaaa . Gambar tuh nampak macam budak jahat or nakal .
tapi yg aku nak maksudkan ialah SENIOR .

aku sudah jadi senior . hahaha . so to junior jgn buat hal okey . kalau tidak AUM!!
Macam harimau sedang kelaparan laa machaaa~
Takdalah , aku jadi jahat bila org jahat dgn aku . aku friendly , aku baik . watleekk .

aku nak cerita satu kes ni . haha ,

Macha budak baru sekolah kiaramas nak pegang sekolaa~ waaa!

Taiko tai maaa . Dia tak jumpa lagi taiko sebenarnyaa . ecehh . Taiko main blog bhai . hahaa . jiwa remawja. haha .

Okeey . aku cerita situasi diaa .
WAKTU REHAT !!
Dauz Rani : weh mirul , macha nama @#@*! dia nak pegang sekolah start bulan 3 ni .
Mirul Rizal : Mana macha tuh ? *dia panggil macha yg berdekatan utk suruh panggil macha #&$*@ tuh . 

Lalu datang lah macha sekalian .

Mirul Rizal : kau yg nak pegang sekolah kan ?
Machaa: Mana ada , sapa bgtau lu ?
Munzir Sham : kau baru form 3 jgn nak bajet pegang sekolah *kalau taksilap.

Situasi terdiam seketikaa~
Taqi : apahal ? *pandang muka macha tuh
Macha : apahal ?
Macha dgn aku dah FTF depan2 . 

Kechik : datang belakang macha tuh . terus debikk kepala macha tuh then tolak sampai kedinding .

ZAP PAP ZUP !!

Ramai2 dak melayu masuk pukul macha tersebut . geng geng dia tengok je . hee~

aku story kt korang bukan nak tunjuk bagus . tapi cuma nak bg pengajaran , kata2 tuh kita kena susun elok2 , dgn kata kata bole menyakitkan badan.
Haa , lain kali jgn nak tunjuk kuat apa semua . Bagi jelah senior pegang sekolah tuh . sbb itu tahun last dorang . haha . 

Senior kiaramas okey la kalau korang tak buat taik dgn dorang :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan