Followers

5 Jul 2012

Dot dot dot


Hye stalker . Now nak post tentang arah kebaikan . hihi . not copy paste lah kay ?
air tangan aku kot :) 




Apapa pun , aku nak gtau yang aku happy dengan kehidupan aku skangg .
Bersyukurlah dengan kehidupan . kalau takbersyukur takelok lah . Allah beri kita peluang utk hidup ni utk perbaiki sikap dan kesalahan kita dulu .

Aku ni takdalah alim sangat sampai nak nasihat orang . Tapi taksalahkan nak nasihat .
Kita dapat pahala . Semua kejar pahala lah , mana ada kejar dosaa .
Allah maha adil , suatu hari nanti Allah akan bukakan pintu hati kita utk berubah .
Korang takjelous ke mereka mereka membuat kebaikan ? jelouskan . So takkan kau nak buat kejahatan lagi? So berubahlah selagi kita ni bernyawaa . Allah akan tarik nyawa kita ni bebila je . Dah tua baru nak taubat . itupun kalau dipanjangkan nyawa .
Berubah sikit sikit pun boleh what . 
Perempuan suka lelaki baik dari segi kelakuan . Lelaki pun takdinafikan bergitu .

Jadikan pemandangan didunia ni sebagai pengajaran dalam kehidupan kitaa . Jangan takut , Allah mengalakkan dan mengWAJIBkan utk sesiapa yang pernah buat kejahatan dulu dan berubah bertaubat .

Oraait . Abee nak chaww dulu kay ? kalau ada masa lagi aku update lagi tau ?
ASSALAMMUALAIKUM STALKER TERHEBAT ! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan