Followers

3 Jul 2012

Aku rindu zamaan di bawahh !


 Haaa , harini aku nak kongsi zaman aku lah yee ?

Setiap gambaar ada kisah diaa :)



 Time umur 3tahun (taksilap aku)

 > Zamaan ni aku duduk di kampung and telah digelar sebagai budak kampung jugak .
Gambar ni time aku berada di rumah nenek aku . Miss you opah :')
Suasana dirumah ni sungguh scary . sebab jauh dengan rumah orang and bersebelahan hutan .
Tapi aku ditemankan oleh abang and kakak , time tuh kami kecik2 , aku aku emi , dia lah yang ajar aku benda benda pelik . haha . sayang kau abang .



 Haa yang ni time aku sakai (sekarang puns sakai) , takpaa . aku rindu nak lepak dengan mamat botak ni .
Ni masa aku berumur 12tahun kot or form 1 . haha
Muka aku acha acha taknak pandang je . hihi


 
Haa , ni masa aku single , masa tuh aku berumur 13 tahun hingga 14tahun gituu .
Jujurlah masa ni ramai jugak awek minat aku . hahahahahaa . tapi time tuh aku takreti nak mencintai orang .
Aku rindu pada sesiapa yang aku pernah kenal dulu :)


Yaaah , gambar contoh sahaja , benda ni aku dah bercouple . aku seronokk .
Tapi bercouple takkan gambar seorang jee . Mestilah kena ada dua orang .
 
L
A
I
.
.

 

Haa , nampokk tak aku berdua tuh , haa itu kekasih hati lah . Peneman hidup aku .
aku sayang dia sangaat . Nok jelous lantak piakk hang lah .
Aku tak suka orang kacau dia . serious :)





Haha , apapa pun . Aku tetap aku lah .
Allah maha esaa , setiap manusia yang diciptanya mesti menempuh zaman kanak kanak , remaja , dewasa and tua . Tapi yang taksampai zaman zaman ni nak buat macam mana . berdoa saja lah supaya dipanjangkan umur .

oraitt . nak blaah . Kchaww




Tiada ulasan:

Catat Ulasan