Followers

8 Mac 2012

Hyeeeeeeeeeeee , ceritaa sedih mari .
Haha , aku gelak ? aku cuba tutup kesedihan aku .
Di petang yang indah , aku saja nak pergi sppk . saja nak ushaa apa yang berlaku .
*niat aku sebenarnyaa nak tengok ada tak awek aku . dia tengah lepak dgn sapa . haha itu jaa

Aku menuju ke blok d , utk ambil hijazi . lepas aku ambil hijazi .
Aku terus pergi sppk . okeyy .
Dengan perasaan penuh gembiraa , tiba2 menjadi suram and malu pun ada .
Aku tengok . ramai lelaki *membe aku jugak , tengok aku ternampak BAJU MALAYSIA . perempuan .
yaa , itu awek akuu . WAAAAHHH , dengan perasaan sedih and malu tadi , aku still tgu dia dtg .
Aku tengok muka dia macam takbersalah jee . waaaah .
Jadi , kesimpulannyaa . aku cukupcukup taksuka tengok diaa lepak dengan RAMAI LELAKI .
haha . Malunyaa akuu . Mesti ada antara mereka kata , TAQI NI BODOH KEE TAKPANDAI JAGA AWEK DOHH , BAGI AWEK DIA LEPAK DGN RAMAI LAKI . 

Aku nak korang tauu , yang perasaan aku macam ni : > . -------v----- . <
And JGSHDJNDDK !! haha


Aku nak kau JANJI dengan aku , yang kau taklepak dgn MEMBE LELAKI aku and CAPITAL S ?
Kalau kau mungkir janji . Aku sanggupkan hati aku utk jatuh moto . 
Masa tuh , aku tau yang kau tipu aku .

okeyy lah . aku takda mood nak taip . bye


Tiada ulasan:

Catat Ulasan