Followers

10 Feb 2012

WHY ME ?

Haaai , ini masa aku sedih . dalam kesedihan mesti ada kegembiraan kelak :)
Now nak ceritaa siket lah .

Aku selalu buat dia kecewa , kay - aku rasa aku bersalah .
Aku selalu buat dia risau , kay - aku rasa aku seorang yang gilaa .
Aku selalu buat dia tak tido malam , kay - aku rasa aku ni manusia tak berhati perut .
Aku selalu buat dia menangis , kay - aku rasa aku lelaki yang dayus .
Patutkah aku teroskan hubungan ni ? aku taknak buat dia kecewa dgn aku lagi .
Aku suka tengok dia risau sbb aku , tapi aku terlalu buat dia risau . 
Aku sering buat diaa takbole tido tga malam , tapi aku cuba hilangkan perangai aku tuhh .
AND aku TAKSUKA tengok dia menangis sebab aku .

Bendaa ni bolee kee utk aku teruskan lagi ?
SUMPAH aku taknak putus , cuma aku taknak kau jadi macam benda atas tuhh . HAIHH .
Kenapa aku dayus sangat hah ? Kenapa lambat sngt nak terima balik apee yang aku buat kat dia ea ?

Ya Allah , Tolonglah selamatkan hubungan aku . Aku terima ujian darimu . Aku tahu umur aku tidak sesuai utk bercinta . Tapi aku nak merasakan kasih sayang . Ya Allah :'(

Kenapa aku takbole buat kau happy ea ? kenapaaaaaa !!!!
Kalau aku gaduh dgn kau , aku takhappy .
Kat facebook yang kau tengok aku gelak tulis ayat HAHA tuhh , aku tak happy . cuma aku nak kawal mood aku and aku sedang mencari mood .
Kau pun , kalau dgn membe kau gelak gelak . tapi dgn aku kau taksedetik pun nak gelak .

kau ajak aku lepak , yee , aku nak lepakk . aku takut aku lepak dgn kau , pastuh kita gadoo . haihhhh .
Aku ni cepat terasa and cepat jelous , okeyy , kalau aku dah jelous tuh , sumpah mood aku kelain smpai lah ada seseorang yang bole buat aku gelakk kuatkuat .
Haihh , kenapa yee kita bergadoo . sebab jelous aku ? Kau jgn risau kay , aku akan hilangkan perasaan jelous tuhh , then aku cubaa ambil perkara positive dari apa yang aku nmpak . Maaf ea sayang ?
Please maafkan aku keyyyyyyyyyyy ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan