Followers

23 Feb 2012

Perubahan yang .. ?

Haii pembaca blog yang takseberapa nak lawa and handsome . haha . Joke :3
okey korang , ni taqi ni , takkan laa dollah pulakk . *gilooo .

Kay now , aku nak ceriteee kejapp . bukan nak sembang tapi ceritee . haha
Haha , k bagi aku lawak . haha .
okeyokeyy . ni dongar enden nak habaq . -.-!

dengar ni .. dengar laa .
P
U
U
R
T
T
T
.
.

Haa kentut japp . kay lawak lagi . haha

Sejak kejadian tuhh , aku terus rasa cam nak berubah .
Berubah macam mana ? haha

Duluuu taqi ni seorang yang DEGIL , NAKAL , and SUKA BUAT LAWAK TAKKIRA MASA .

N
O

Taqi ni akan cubaa supaya TIDAK DEGIL , TAK NAKAL and BUAT LAWAK BILA BOSAN . HAHA

And utk si diaa , aku takmacam dulu lagi . aku lain , takpernah kau nmpak perangai aku yang ni .
Aku cubaa supaya kau takkan menangis lagi and kecewaaa .

Aku JANJI dengan kauu .
Yang akuu ..
  1. takkan kawal kehidupan kau lagi .
  2.  takkan buat kau menangis lagi .
  3.  cuba kawal perasaan jelous aku . 
  4. kau bebas nak kawan dengan siapa . 
  5. kau bebas nak msg dgn siapaa .
  6. aku bebaskan kau nak kemana jee .

And last .. Kau buatlah apapa pun :)

Kay itu jee . hope kau HAPPY dgn benda yang aku buat ni :)
KBYE :))))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan