Followers

7 Jan 2012

Jujur jujur ;(

Hadooooooooooooooooooooooi . Now tajuk tuh cam sedihkann ? memey sedih lahh . Taaaapi tak sedih mana pun , bagi aku sedih lahh juakkk . (ayatcammintakpenampoo)

Sedih ni pasal ape lagi , dengan awek leww . yelaaaaaaaaaaa sedih ni . *sedih2 tapi takciter lagi sedih diaa . haha . Okeyyy .
Aku citerr , korang rasa apee bilaa awek korang ambek no lelaki yang korang takkenal then text bila korang tak text dia ? aku rasa cam mamat tuh simpanan diaa , tapi aku taklah pikir benda tuh sekali , but duakali maybe ! HAHA , *ayatkeling bhaii .
Dah text dia takgtau aku , takpee . Ntahh ape yang kau text dia ntah . urmm .
aku ni sape dalam hati kau ? bagaibagai kau tulis kat fb yang kau sayang aku , tapi kau main2 . bolee msg dgn sape HYKAL PELANCAU ! Batak sngt kee dia ? nak sgt dia kee ? AMBEK !!
Aku tau aku lain , tapi aku takpernah text dgn sape2 melalui fhone , aku guna FB jugakk . dan dgn FB kau boleh check kan ?  kau ada Pass aku kan ? kau check .
tapi fhone ? aku bole kee nak check ? aku taksuka laa benda gini , klau suka diaa kau kata je kau suka diaa , takyah nak kata dia tuh buat kau happy , dia selalu teman kau . dah tuh couple jelaaaaaaaaaa .
HAIHHHHHHHHHHHHH ~! cubee jgn buat aku cam ni boleeeee tak ?

okey , aku lain okee . tapi aku tak buat kat kau cam kau buat kat aku ni .
kenapa kau buat aku cam ni ? kenapa kau takboleh jadi ape yg aku nak ?

kau dah bosan dgn aku , aku tauuu . kau takgtau jeee . takpelahhh aku paham sayang .

byeeeeeeeeeee ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan