Followers

27 Sep 2011

Kesedihann ;(

Salam .. 

Awakk , saya mintak maaf sekali lagi kt awak . Saya taktau nak jadi sampai cam ni , huhu .

okeyy , mmg saya salah gila dalam hal ni :]
Saya tahu , sampai awak nak p kuart pun saya takbagi .
Paham ,kt rumah pun awak takbuat apa kann ? bosan dok rumah !
takpelahh , saya paham tuhh . 
Mungkin benda sebab saya terlampau menjaga awak sngat , saya nak yg terbaik utk awak , tapi cara yg saya buat tuh salah ;(
Hee , org dah sayang gila , takley buat ape lah !
TAPI , bila awak tak msg saya , saya rasa bosan ! 
takda sapa teman saya . Wahh , manjanya sayakan kt awak kan ?
Lepas ni takda dah lah manja tuhh , awak p jelah kuart ;)
saya tak halang dah ! tapi HATIHATI jee . 
RISAU yang MELAMPAU tentang awakk ;)
Niat saya baik , bukan nak apapa punn . takpatakpa !
Dah DUA kali saya tinggalkan awak , MUNGKIN ada lagi nnti .
saya ni bukan betol punya org . jangan percaya sangat saya ni !
HEE , okeyokey ! Sekarang ni , klau saya TEXT awak cam nak tak nakk , saya rasa bersalah lahh tuhh .
Sebab banyak salah dari saya .
Ntah taktau awak rasa cam mana , hee 
Mesti SEDIHKANN ? Kecewakann couple dgn budak bodoh cam saya ni ?
Pikir perasaan sendiri ! haha

TAQI TAQI , Apalah kau ni . Ubah sikap kau tuhh bebb !
Kau bukan hidup single ! hee !

Last saya mintak kt awak alell , SAYA NAK MINTAK MAAF ATAS SEGALA KESALAHAN SAYA , SEBAB TINGGAL AWAKK TUH !Mesti awak kata , senang jee nak mintak maafkann ? Haha !
Saya pon tga mencuba utk menunjukkan maaf saya tuh !
tapi ntahh , takkeluar pulak dia ! Saya dah taktau apa nak jadi dgn saya ni :)

Kalau saya dah takda dalam diri awak , MAAFKAN SAYA LAGI ;(
HAHA , Okeyy lahh ! itu jee kott !
SALAMM ;)

KAU COMEL !!
Kau comel and baik ,
Kau bahan ingatan aku setiap hari ,
Takpernah lupa tentang kau ,
Setiap hari lepas bangun tidur , aku pikir kt kau !

TAPI !!! 

aku takpandai jaga kau ;]
*Aku terlalu jiwangkann ? ahahaha !
Lantak lahh ! aku cerita apa yang aku rasa !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan