Followers

11 Ogo 2011

Walawwehhh !

Hahoiii ! hee

Assalammualaikumm :)

bulan puasa tahun ni , tak best tahun lepas.
belah malam lahh !
tahun lepas time terawihh , perghh !
best kott !
main kejarkejar dengan guard !
naek tingkat 4 , masuk dewan , buat hal !

guard datang lari cam katak , ehh , katak lari kee ?
haha
apelaa !
Yang ni pulakk , aku mau citer pasal exam !
hayyaa , sejarah manyak susa maa , cam shiakkk !
exam start , dah lepas setengah jam , ramai yang dah berbulu !
haha , aku paham , aku pon sama .
memey letey !
today , aku takp skola , sebab ??
maw rehatt , ahad lepas balek dari kampong naek bas sensorang pastuh p masjid pulakk malam tuh , then esok hari isnin tuh p skola , exam ! letey bhaii !

kt dewan time exam ngantokk jee 

so today , aku nak rest lahh ! hee
laki , biasalahh ! haha

okeyy , sampai ayat (`HAHA') tuh jelaa aku citerr !
malas nak citer lebeyy !
nanti korang takcaya ! haha , aku mengarut bhaii !

okey , tata , iloveyou , muahxmuahx ! haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan