Followers

10 Jun 2011

Budak Chomel :)


Ini sungguh menarik laa alell mehh


Comel dengan gaya baru sayang <3


SUMPAH COMEL !



Woiitt , mehh ni mau citer sikett !
skank ni aku tga gadoh sama dia , aku taknak pon gadoh , aku taksuka benda nieh . tapi nak buat camnerr , adat couple laa ada gadohh . wuhhuu !

`alell , saya tahu awk mara saya sbb tido lambat . IM SORRY !
diri saya mmg cam ni , tido lambat dah jadi cam biasa bagi saya:)
Kalau awak mara kt saya , marah laa . saya mmg cube ubahkan sikap nie . tapi susah !
Saya taksuka awak badmood , saya nak awak ceria jee dgn saya . tapi tanggungjawab saya utk buat awak happy , dah hancur !
Skank ni , saya nak awak happy dengan saya !
please jgn badmood dgn saya . nak pujuk awak bukan senang wokk :)


alell alell !!
saya rindu awak mehh . selalu saya on9 tga malam , saya akan bukak FB syg .
byy tgok muka syg yg cumel tuh !
sumpah bangla dapat BINI cam syg :)
ehh , bangla pulakk , BANGGA laa !
hehe , gurau dalam perceritaan laa ..


ehh , korang apsal senyum2 nie ? aku nak gitau kt alell jee :P
yg korang senyum apsal ? haha . takpee , senyum tuh sedekahkann ? 
Haa , nak gitau kt alell ,
Byy sungguh MINCINTAI sayang<3
ikhlas dari HATI turun kee ?
JIWA !! pandai .. mehh ! haha .

(aku buat lawak aku gelakk , gilah ke ?)


Alell . MUAHXX !
sory terlepas , cuba halang ! tapi takdapat ! hee

and last ! 
Syg , jangan buat byy susah hati yaw ?
MUAHX lagi sekali :)

BUBYE mehh semuaa :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan