Followers

3 Jun 2011

4 BULAN SUDA



Phewwwitt :P

Aku Dan Dia Suda 4 Bulan Lhaa .
 24 / 1 / 2011 - 24 / 5 / 2011(4bulan)
Walaupon , dah terlepass . tapi aku still mau bagitau ! haha !

Aku sayang Kau laa Ketott <3
Hadiah ulangbulan couple sama dia .
ialah ? ROSE MERAHH !
Time hariguru skola aku , ada budakbudak form 1 jual bunga ROSE , 
senang citer , alell mehh mintak aku belikan rose tuh !
baek dia suruh , kalau tak suruh .. HARAPAN MAU BELI ! haha .
So , aku pon belilah . beli then bagi diaa .
dia terkejutt pulakk . tadi dia suruh beli , pastu terkejutt pulakk ! awokk awokk !
Dia suruh aku bagi dengan GAYA ROMANTIKK !
Mmg harapan laa mau buat gaya tuh . aku tak romantik lhaa mehh , maafkan aku ! haha .

Kalau Hangpa semua mau cerita penuh diaa .
hangpa p usha blog ALELL MEHH tuh
BLOGSPOT MEHH : 
charutanrojakalellketot.blogspot.com 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan