Followers

29 Mei 2011

Alell mehh balekk penang :)

WOKKKK !
nape balekk penang ? 2 minguu pulakk tuh !
takda time mau lepakkk . hish !

nieh baru 2 hari takjumpee . cam nerr pulakk nak tahan 1minguu lebihh ?
fuhh . MEHH MEHH !
penang pulakk tuh . cuba lhaa uma cousin dia kt sebelah uma diaa . kann senang gituu !

ALELL . nak tau takk ?
sejakk awak p penang . saya tak terurus kott ! huu .
taktau napee .

Cepatt lhaa balekk :)
RINDU tahap cipann nak melepaskan angin A.K.A cipan sakit perutt :)
hee .

pegi penang tuhh . mesti beli barang utk saya . kalau takk ! majukk seminggu : p
dapat msg jee . fuhh ! tak best kalau dapat msg jee .
mesti mau ketemu pakkk !
waduhwaduh . bisa aja aku speaking indon . beress pakk ~ *teraburr
SABTU sayang p pening . AHAD minggu depan baru balekk !
makk i . *bukan makk u tauu :)

Walawwehhh .
LETEYY MAU TAHAN RINDU TAUKKK ?
fuhhh . ingatt start skola nnti sayang tahu lhaa tugas sayang ! hee .
*dah bagitau melalui sistem pesanan ringkas a.k.a SMS :)

Wehhh wehh wehhh !
aku dah taktau mau tulis apee  !
okee WOKK !
aku gerakk dulu .
ehh . gerakk p mana ?
nakk join takk ? jommm !

p betolkan mangkukk tandas ! hee

Wokeyhh !
CHAWW :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan