Followers

24 Apr 2011

Jiwang kejapp !

Awak .
saya sayangkan awakk !

Awak .
saya rindukan awakk !

Awak .
saya taknak kehilangan awak !
Awak .
please jangan pernah utk melepaskan saya !

sebab .
saya amatt mencintai awakk .
bukti cinta saya . saya bagi  ape yg awak mintakk
(cume belanja minum jee belom . hehe ! duet takde yeopp ! buat malu jee ! hahaha )

jiwang balekk !
Awak yg saya maksudkan tadi ialah ALELL MEHH !

argh tak payah jiwang2 !
hee . aku rindu alell mehh . lama tak meet !
time mau jumpee . ade jee hal ! aduh ! leteyy yeopp !
apepon .
pade sape laki laki yg cube PIKAT alell .
HARAPAN lhaa kaw akan dapat alell ! hee .

kaw buat lhaa cara ape pon ! tak kan dapat weyhh !
betol takk anakk daud <3 ? hahahha !
(gila sampai !)

wokey . gila sampai teross ambes ! hahaha !
bubye ! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan