Followers

6 Apr 2011

eilarh ?

Ramai pulakk orang yang aku tak kenal tetiba tegur aku ! haish ~
Tapi aku suka jugakk . hee !
Dapat friendfriend sikett :)

Sape yang bace and terasa diri diaa tuhh .

Aku mau bagitau . 'Terima kasih lhaa sudi kenal dengan aku . aku suka orang mau kenalkenal dengan aku ! hee .
seriously . aku akan sporting kt FB jahh . kalau face to face . aku tak leyh kott ! maluu tahap cipann :)
kalau tak caya tanyee BINI saya . ALELL MEHH :) . dengan diaa pon masih ada malu tuh . and dia tau semua perkara tentang saya ! hee . (dahh kata bini kann . mesti lhaa tauu :)) !

Tulis banyakbanyakk nak pegi mana .
tangan aku yang leteyy . korang sedap bacee jee ! haha . senyum sikett :)
okeyh lhaa wokk :)
teman undur diri dulu lahh .
assalammualaikum = )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan