Followers

18 Mac 2011

Rabu dan Mid ceritaa :)

Keluar pegi mid . Pegi sensorang !
Bapak bosann gilaaa . 

Pukul 11 siapsiap .
Dah siap tuh . turun lhaa terjumpe amir a.k.a Muzammir !
Kalau dah jumpe dia taknye sekejap . mesti mau lepaklepak japp ! haha !
Dah pukul 12.30pm tuh . Gerakk lhaa sambil tangan text Si Diaa a.k.a Alell ! haha !
tgu ktm boleyh tahan jugakk . haish ! jenorhh !

Dah naek KTM(kereta api tanah melayu wokk) ahaha . macam korang tak tau pulakk ! 
Dok dalam KTM tuh . tengoksana tengoksini ! apa yg aku tengok pon tak tauu ! huhu !
Dah sampai jee kt Mid . aku teros menuju kee tempat wayang ! pergi jee sana tapi tak buat apee ! pusingpusing jaa . haha ! 
pusingpusing sampai pukul 2 . pastuh teros beli tiket wayang :) 
Filem HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA :))
Layan lhaa jugakk ! Kalau tak tgok filem Rango ! lawak sikett ! haha !
Nak buat cam nerr . mulut yg kata filem Merong . tak leyh buat ape lhaa nyott :) haha !

Citer tuh start pukul 4.25pm . takpee layan jelaa ! haha !
Dah beli tiket tuhh . sementara tgu start . pegi lhaa jenjalan sambil still text diaa ! 
Dia suruh beli Domo . caricari tak jumpe pon kedai diaa ! 
Kawan dia kata nampak kedai tuhh ! nak buat cam nerr . dah taknampakkann ! maklum larh . aku nieh rabun jauh sikett . tak sikett lhaa banyak kott ! hee ! 
jalanjalan . Jam da tunjuk pukul 4 . teros lepak japp kt tempat wayang ! 
pastuh beli popcorn and air . layann ! :)))

Dah beli tuh teros jahh masukk panggung ! 
Duduk sensorang . pastuh kt sebelah aku . ada couple pulakk . sabarr gilaa ! tergelakk sana tergelakk sini . 
dia ingat sweet lahh tuh . ahaha :))
Boleyh lhaa ceritaa tuh :)) 
Layanlayan jee . huu !

Dah habes jahh ceritaa tuh . aku malas mau lepaklepak ! 
teros balekk . 
Dah beli tiket KTM tuh . tunggu KTM pulakk ! 
KTM sungai buluh datang .. aku maen masukk jee ! hahahaha ! lawak bebb time niehh !
pastuh dalam ktm tuh aku pikirr ktm sungai buloh mana berhenti kt segambutt . ahaha !
pastuh sampai jee kt kL sentral . aku teros keluar coz silap and aku tgok org semua turun kt situu aku ponn turun lhaa ! hahaha ! bapak sengal bebb aku time tuhh :))

Dah tgu KTM rawang datang pulakk Mustaqim (abg om) 
Dia baru balek dari kLcc . 
Tgutgu punyee tgu . dah sampai dahh ktm rawang !
masukk . 

Lepaklepakk tuh . 
Ada negro call membe diaa . takpe lhaa . tak kesaa !
yang aku kesa and maw gelakk gegilaa babi sakan tuh . sebab dia cakap tuh bahasa mana ntahh !
bapakk larhh nak gelakk gegila kott ! bhaha !
dahdah ! sampai jahh dia segambut teros balikk tak citerr banyak punyee :))

okeyh lhaa yeop . sampai sini jahh !
chaww :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan