Followers

3 Mac 2011

3/3/2011 !

Hee , bangunn pagii !
Bangun dengan hati yang tak saba utk friendly gan skola hartamas ! 
Mandimandi , gosok gigi dan sabunsabun ! fuhh , bestt !
Keluar jaa bilik air tuhh , tgok jam suda 6.55 ! huhh ?
Teros lari , siapsiap ! fuuhh ! sempat jugakk !

Sampai jee di skolaa , aku dengan blurnyee pegi kee dewan terbukaa utk perhimpunann ! 
Suda abes perhimpunan , kena tahan lakk gan SUHAIMI , sebab rambutt ! tak kesaa ponn ! hee !

Lepas kena tahan gan SUHAIMI tadii , aku teross menuju kee kelass 3CEMPAKA !
Kelas aku laa ! Niat hati maw belaja ! pastuh AMIRUL ROSLI datang kee kelas akuu ! 
panggil aku and muzammir ! sbb maw pegi training olahraga ! hee !

Time training tuhh best jee , sebab dapat baringbaring , curi tulangg ! haha !

Senang citerr , sesudahh jee , abes skolaa ! 
Hati aku teros berdebarr utk friendly gan skola hartamas ! fuhh ! 
And teros jee menuju kee BUSTOP utk lepaklepak kejapp ! pastu pegi kee kantin and pss !
Lepaklepak di PSS , Si kechik nieh datang ! hee ! so , pegi jalanjalan ! pastuh masuk balek PSS ! hee !
Time suda masa pukul 3 ! haha ! Maw pegi siapsiap utk friendly niehh ! hee !
Andthenn , suara slow muncul kedengaran yang mengatakan di telinga diaa , BUBYE ! ILOVEYOU ! MUAHX MUAHX ! haha ! Nampakk tuhh ! 

Da siapp jaa teros menuju kee padang ! 
andd , nampak budak skolaa hartamas sampaii ! 
fuhh , tinggitinggi semuaa ! 

Sesudah jee panaskan badan ! cikgu panggil !
first game aku tak maenn ! second game baru maenn ! 

game pertama ! : Geram jee tgokk ! hati da panas utkk masukk niehh ! haha !
game keduaa ! : aku masukk ! dengan bangga niehh ! aku masuk jee Si Dia and membemembe dia sorakk nama akuu ! hahaha ! malu siott ! XD !
Dalam game keduaa tak banyak tryy , sbb area aku basahh , penuh dengan airr ! 
Game ketigaa : yeahh ! baru hidopp ! layan jee ! sbb area aku tak basah kering jaa ! lagipon itu port aku nak cross and maw gelecikk ! haha ! da maen kt situu mmg gilaa laa ! banyak gila try kt situu ! layanlayan ! Tapi yang tak layannye aku tak dapat GOL ! hadushh ! geram gilaa ! peluang aku paling banyakk and sedapsedap utk gol kott ! haish ! jenohh !
 
Aku malas maw citer time gol ! panjang sangatt ! malas ! 
Aku bagitau sape yang gol jee !

GOL PERTAMA : AHMAD KHUSAIRI ! (sepakan)
GOL KEDUA : Gol chantekk AIZAT YAHYAA ! (freekick)
GOL KETIGA : AFNAN ! (tandukan)

Nampak tuhh ! Kiaramas suda mengamokk kott ! 
haha ! 
Baru friendly dherr ! belomm tournemant ! hee !
INSYAALLAH ! tournemant nnti pasti boleyhh ! AMINNN ! :))

Okeyhh ! chaww ! :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan