Followers

12 Feb 2011

sayang sama kaw !

Heyhey , kaw kata senyuman aku chomel ? haish ! karut sngat tuhh !
Dalam idop aku tak pernah org kata senyuman aku comel taww ! haha !

Tapi takpe , tak kesa pon !
Dan bagi aku , kaw yang tercomel dan terhebat dalam diriku !
erm , tak kesa laa dalam diri kaw maw kata ape pon !
Janji aku sayang kaw ! peduli ape aku ! hahaha !

Ary tuh jumpe gan dia sekejap jee ! haish !
tak puas maa , saba jelaa nyot !
takpetakpe , minggu depan , ari khamis jumpe lagy ! lalala !

Rindu di aty makin kuad lorh !
Lantak korang laa , maw kata apepon , aty suda minat kan ! haha !
Dan aku nak kaw tahu yang aku SEMEMANGNYA SAYANG GAN KAW !!

Ape2 yang terjadi , kitew radha jelaa erk !
Dan aku nak kita jangan pisah taw ! :))
Arghh , tulis kt blog tak puas kott , maw cakap depandepan , tapi malu ! haha !
gediks tak aku nieh ??
hehe !

apeapepon !
maw bagitau !
ILOVEYOUSAMPAIDENYUTANJANTUNGTERAKHIRLHAA ! <3 <3 <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan