Followers

26 Feb 2011

Merentas Desaa !

Di pagi yang indahh ! burungburung pon bertebangan ! haha !
jiwang gilaa ! haha !

Pagi tuh aku bangun pukul 6.55 kott ! taknak kabott lakk bangunn ! haha !
Sebaek jaa bangun , Si Dia Call ! jawab laa ! dia suda jalan menuju ke kesington !
Dengan kelajuan yang ada , aku teros mandi and siapsiap !

Suda siap , aku teros menuju ke kesington ! 
Nampak diaa , and jalan samasama dengan diaa ! aku nak menguwap ! aku cover jee ! haha !
Nampak tuhh ! haha ! 

Okeyh pendek cerita , sampai jee skola !
Aku teros jaa lepaklepak gan membe ! 
Pendekan citer lagi , sbb malas maw taip ! haha !

Jam Suda tepat pukul 9 , kena pulak pocopoco ! haish ! layan jaa ! My fav kott pocopoco tuhh ! ahaha !
Time kiteorang maw lari suda tibaa ! fuhh , lekk ! 

Pertenggahan lari tuh , PERGH , tak payah citerr , korang pon mesti taww laa ! hahah !
Larilari , dapat no 4 ! fuhh ! First time dapat no 4 dalam merentas desa tuhh ! haha !

Dengan bangganya aku naek pentas utk ambek maddle ! hee ! 
tak silap aku , syahbandar paling banyak menang ! hee !

hee ! aku suda malas maww taip lagi dowhh !
okeyh ! 
chaww ~! :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan