Followers

27 Feb 2011

Masa Dahulu Kala !

Aku mau citer time kechikkechik aku dulu k !

First , aku dilahirkan di Hospital manjung , perakk ! Time tuh aku duduk di Taman indah riaa , perakk ! Aku tak ingat laa bape tahun dok situu ! Best dok situ , suka maen dengan jiran sebelah umaa ! hee ! Bangga kott dapat jumpa balek jirann aku dulu tuh !

And lepas tuh aku berpindah kee Batu 8 , Teluk intan , perakk ! Di situ aku membesa sampai darjah 2 !
banyak kenangan kt situ , yang aku ingat , aku selalu pegi sungai , suka naek sampan org , mandi gan kawan2 , pegi mancing , maen hujan , maen nyoroknyorok and suka masuk hutann ! Biasa laa aku nieh dulu budak kampong kann ! Best dowh jadi budak kampongg !  Aku gan membe aku popular time tuh sebab banyak buat hal ! haha ! bestbest ! Miss gilaa pada membemembe lamaa aku dowhh ! ehemm ! klau dapat jumpa balek aku maw kata yang aku GEMBIRA GILAA DAPAT KAWAN GAN KORANGG ! hee !

Kenangan aku di situ buat sementara saja kerana aku berpindah kee kL and telah menjadi budakk kL ! Dapat membe kL ! Best jugakk kenal gan korang !
Aku pindah kL time aku darjah 2 , time pindahh tuh aku telah berkhatan di kL ! Best kott berkhatan ! haha !
Dok kt kL nieh daa 7 tahunn kott , banyak kenangan kott !
Yang aku ingat ! aku selalu maen bola bawah blok g ! pastuh pakcik ABU & BAHRIN dtng , kiteorng lari lintang pukang ! hahah ! pastuh maen baling selipar , maen rondes (aku taktaw eja nama dia) , maen rumah hantu time puasa ! time puasa pegi tempat sunyi pastuh jalanjalan ramairamai ! best jaa ! haha !
nampak tuhh !

pastuh skank , aku da remaja . so , maen pada motor jelaa nyott ! hee !
banyak kenangan aku lagi ! penatt maw citerr ! hee !
okeyh laa ! sampai sini jelaa erkk ! :))
chaww !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan