Followers

19 Feb 2011

jumaat punyaa citerr daa

Pagi yang indah utk bangun !
Dan teros menuju kee bilik air utk mandi ! kesejukannyee menusuk kalbu yeopp !
Haha !

Muka aku dengan sembab datang sekolaa , perghh , malas nak mampoz !
Suda sampai jee dia sekolaa , teros menuju kee dataran sekolaa !
Sesudah cikgucikgu memberi sepatah dua kata ! haha , ayatt aku skemaa jaa !
Dan menyanyi lagu wilayah ! tak hafal satu hapakk ponn ! haha !

Sesudaa itu , naek kelass , utk menjawab intervensi 1 !
Dangan ati yang terbukaa , aku tetap bersaba jee ! 
Study japp , (yekew aku study time tuh ? haha)
Time exam da nak mulaa ! adoyy !
Payahhh kott ! math 1 and math 2 lakk ! tak kee cilanak nak jawabb ! haish !

Lambat laa citer cam niehh ! senang citerr !
Time skolaa da abiss !
Aku teros balik umaa , utk pegi kee masjidd !
Tapi tak pegi pon , Transpot takdee ! hehe ! alasan jee tuhh ! :PP
lepak umaa jee laa ! Penadd wokk !

Pastuh org tuhh call ajak lepakk !
Memang maw lepakk , Tapi kena pegi skolaa !
tak best laa lepakk kejapp jaa ! hee !
Aku cakap laa petang nnti ! :))

Dan tepat call 3pm , aku teros kee skolaa !
Ade training bolaa nyott !
Training Training Training !
Hujan lakk ! nikmat tuhh ! 
coz ari khamis sebelom jumaat tuh (mmg laa sebelom jumaat , khamis laa ! haha)
ari panass gilee ! huhh !

Abis jee training tuhh , anta membe japp kt kuarters !
Pastuhh teross gerakk sppk !
pegi flat tuhh !
roundround ! jumpee diaa ! hee !
Benda nieh yg sebenarnya mau citer laa ! haha !
Lepak punyee lepakk ! 
Dia semakin dekatt ! waww ! haha !
semakin dia dekatt , semakin kuat lakk ati niehh ! hehe !
Time dokk dekatdekat tuh , time tuh yang paling the bestt ! haha !
Rasa maww pelukk jaa kamoo laa ! haha !
hee ! gediks takk ? huh ? gediks ? part timee laa ! haha !

Da dekatt kol 7 , kiteorng bersurai ! Bersurai ? maw balek uma laa !
hee ! time maw balekk tuh , tga bawak moto and di atas moto ituh jugakk laa aku senyum sorangsorang ! haha ! gilewwnyee akuu kann ! hehe !

Sampai sini jelaa nyott !
Malas tulis banyakkbanyakk yaww !
nnti orng tuhh kembang lakk ! haha !
okeyhh ! 
chaww !

Setting by :TaQizaini !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan