Followers

15 Feb 2011

Awak Sayang Saya ? Yeahh !

Yeahh , mmg kitaa famous !
Jalanjalan ada orng SENYUM , PUJI , PERLI and BANYAK LHAA ! <3
Haha ! Seronok jee rasa !

Satu lagyy , takda tempat utk dituju kodd ! 
Pusing sana , pusing sini ! haha !
Akhirnyew lepak pondok jugakk ! haha !

Suda lepakk pondokk , ramai lakk yang kacaww ! haish !
Kejapp membe saya ! Kejap membe awak ! haha !
Lastlast , duadua membe lepak sesama ! huu !

K shafina ! kamoo takde kejaa kaa maw kacawkacaw saya ! haha ! 
Asyikasyik senyum sanaa , senyum siniee , senyum dengar siniehh ! haha !
(ehh , terlebih sudaa ! opss ! gedikan aku nieh ! haha ! maw tauk gedik aku cam nerr jom FRENN gan aku ! haha ! :)
Saya suda buang tabiat MALU saya tuh JauhJauhh ! 
Malu sikettsikett tuh ada laa ! haha !

Niatt dalam aty maw cubitt pipi diaa ! hahaha !
Takutt lebam pulak yaww ! :))
(padahal tak berani ! haha ! )

Japjap !
Nampak tuhh , sebenarnyeww kamoo tuh comell tauk !
jangan mendustakan laa ! 
Da comell tuh comell laa ! haha ! 
Time maww balekk , Puas laa dalam aty nieh !
Coz dalama tak balekk sesama nyott ! 

Apabila saya senyum awak sukaa ! :)
Time awak senyum  taknak pulak tanyew perasaan saya cam nerr ! haha ! :))
Apabilaa awak senyum , saya rasa dunia nieh saya yang punyee ! 
Gentle takk tipu maa ! : D

Okeyh laa ! 
Suda kering idea maw gebangg  ! opss ! haha !
Tidakk laa , semua saya tulis tuh , adalahh Benarr di sisi saya dan diaa  <3 <3 <3


ILOVEYOUKECHIKK <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan