Followers

13 Feb 2011

7 Hari Lagi !

Training Training Training !
Haa , 7 ari lagi kejohanan olahraga 1malaysia tuh ! pergh !
Dalam aty nieh takut kodd !

Semua hebathebatt derr !
Dan 7 ari lagi maw training utk game tuh ! arghh !
Lawan dengan semua negeri kodd !

Bapak aku cakap , 'Hang buad betolbetol , Kalaw hang kala , hang suda rugi banyak masa taw' !
Huh , Aku akan ingat ayatt tuh time lari nnti !
Betol ckap bapak aku , Klaw kala , aku suda banyak buang masa !
Tapi kejohanan tuh tak penting sngat bag aku ! coz seluruh negeri ! susa tuhh !

Bagi aku , Wakil sekola bagi Olahraga Zon sentul Lagi Penting !
Coz tak laa lawan smpai seluruh negeri !
Jadi wakil Zon pon suda bermakna bagi akuu !

And korang doadoakan laa aku erk !
tanpa korang mungkin aku tak sampai kesini !
Dan aku akan doakan korang berjaya pulak dalam idop korang !
Semua orang ada matlamat dalam diri sendirikan ! :))

Dan kalaw aku ade wat silap kt korang ,
Korang maafkan laa taw !
hope sangat nieh ! :))

Aminn !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan