Followers

29 Nov 2010

-! PeRtUnAnGaN kAk Ku !-

wahh ! kakakku daa bertunang oi ! aku bler agy ? jeng3 ! haha !
erm ! penad kodd nak mengemas barang2 ! achoyy ! : p
pagi tuh aku bangun kol 9 am , lepas bngun tido dengan kepantasan 4 lejang ! kuasa kuda ! teros mandi ! pergh laju dowh ! erm ! lepas mandi menggeliat jap !hahaha ! buad tekan tubi *5 kali ! haha , da merepek lak aku nieh ! aku disuruh oleh bapaku iaitu en zaini untuk menyusun meja2 kerusi2 ! huh ! baek larh ade sedare laki , lagy sorang sedare laki nieh pemalas ! maen ternet jee tau ! MENYIRAP LAK AKU ! maen tak nak lame lark ! erm  , SABA jerk ! time kenduri tuh aku ajak membe aku  ! iaitu MUZAMMIR , JAZI , WAN , SHAFIQ , DAUS !
malas ajak ramai2 , takut makanan tak cukup jee ! malam tuh pulak ade hal ! erm .. nak tau tak ? ambek no dan lari satu kL dulu ! haha , sape sanggup buad larh ! hee    



from : MuLaNyA Di SiNi (TaQI)-SeNyUm SeLaLu-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan